Friday 2 March 2012

Geskenke

Ek was verlede naweek in Pretoria en my Ousus het my verras met 'n vroeë verjaardag geskenk. Moet sê ek het nog nie eers aan my verjaardag gedink nie, so dit was 'n lekker onverwagte verrassing. Sy weet duidelik hoe om my hart te wen, want nie net het die pakkie katte opgehad nie,


binne was die oulikste boek! Hierdie is 'n baie handige boek wat ek beslis sal aanbeveel. Die kussings vir my dogter waaroor ek verlede keer geblog het gaan verseker hieruit kom.



Kyk net hoe oulik word die blokkies verduidelik.


Die eerste paneel van my skoonseun se 'plain and manly' kombersie is feitlik klaar, en ek sien uit na 'n naweek van baie hekel. Die weer voorspel swaar reën agv 'n sikloon vanaf Sondag. Ek het sommer net vir ingeval 'n dag af gereël Maandag, sodat ek heeldag knus kan sit en hekel. My verskoning was eintlik om bietjie reg te pak terwyl dit nou gaan koeler wees, maar kom ons kyk maar of dit gaan wen bo die penne en wolle.



Hoop julle het almal 'n wonderlike naweek, gaan veilig en kom veilig terug!

Groete



1 comment: