Wednesday 7 March 2012

Nog nuwe wolle!


Ja ja, ek weet ek het al 'n hele lysie van projekte, maar maters, ek werk regtig bietjies bietjies aan elke een van hulle! En gister was ek alweer in die wolwinkel, en loop toe die mooiste mooiste wol raak. Dis sag, donsig en roep omtrent die winter nader.

Dis Venice DK van Elle, en nou voel ek vreeslik slim en gekonfyt want gewoonlik is wol sommer net wol, en verskil die kleure net vir my! Ek hou nie gewoonlik van die 'bont' wol nie, maar hierdie het vir my baie mooi kleure gehad, en dis supersag.


Voel julle ook opgewonde en 'sien' 'n projek en wanneer die wol eers gekoop is, wonder ek of ek nie iets anders daarmee moet doen nie? Hierdie keer het ek dadelik gedink aan my seun en skoonseun wat koue Kaapstadse winters beleef, en aan Natasja se 'infinity scarf'. En voor ek van plan kan verander, het ek sommer daarmee begin!


No comments:

Post a Comment