Monday 20 February 2012

Blommetjies truie en stoute katte

Nie alles wat mooi is wil ek noodwendig maak nie, en nie alles wat ek maak is noodwendig vir iemand anders mooi nie. Maar kyk, party goed is vir my BAIE mooi. Iemand sit nou een dag 'n link na hierdie blog op Ons Hekel se facebook blad. Die goed is so kleurvol. Kyk net na hierdie truitjies. Wie het nou so iets uitgedink?




Intussen vorder my 'granny ripple'. Ek kan voel dit begin klaar warm raak onder daai kombers. Bygesê, dit was Vrydag weer 'n skamele 42 grade in Malelane. Kom winter, KOM!






Nadat ek die eerste baba kombersie eers 'n rukkie weggesit het om aan die ripple te werk, het ek dit gister uitgehaal om solank die blokkies wat klaar is te begin blok. Natuurlik moes ek toe vanoggend 3 van die blokkies was nadat modder katspore oornag daarop verskyn het. Ek wonder wie die skuldige is?






No comments:

Post a Comment