Sunday 12 February 2012

So baie projekte, so min tyd!





Ai vriende, naweke is darem heerlik. En as 'n mens boonop daarop kan roem dat jy in een naweek middagslapies gehad het op Saterdag EN Sondag, is jy werklik 'n baie gelukkige vrou.


Ek vorder goed met die groot kombers, maar sal nou 'n lysie moet maak van al die projekte sodat ek kan seker maak ek gee bietjie tyd aan almal. Dalk is dit omdat hierdie kombers so groot is en ek besluit het dat ek NIE gaan opgee nie, dat ek na elke ry net nog een wil doen voor ek aanskuif na iets anders vir 'n rukkie. Dus het ek die naweek net aan die groot kombers gewerk. Soos wat dit groter word sal ek waarskynlik minder aan dit werk tot die winter nader kom, want ek kan net dink hoe warm dit onder daai kombers gaan raak!



Ek lees gereeld Natasja King se blog, Crochetime en sy het my bedag gemaak op hoeveel hekelwerk op tv verskyn. Sommer so terloops en in die agtergrond van sepies, flieks, ens. Kyk net hierdie pragtige kombers wat ek gesien het.


Dit was in die sitkom 'Mad Love'. Ek hou baie daarvan. Dit lyk of hulle net 'n klomp blomme gehekel het en dit toe met sulke kettingsteek visnet aangemaak vasgemaak het. Dalk probeer ek dit nog! (sal dit op my lysie moet sit).

Nou ja, mag hierdie week vir julle net vreugde bring en ek hoop die maandag is minstens 'n ligte hemelblou pleks van donkerblou!

Groete

No comments:

Post a Comment