Tuesday 28 February 2012

Prioriteite!

Dis die einde van Februarie, en vir my is dit 'n redelik chaotiese tyd. Tussen finansiële jaareindes en voorraad telling deur probeer ek kantoor regpak en liasseerwerk op datum kry sodat die lêers leeg is vir die nuwe jaar. Maar my gedagtes hardloop maar heeltyd terug na al my projekte en wanneer ek 'n tydjie kry hekel ek 'n paar rye of steke.

Dalk is hierdie 'n tyd om sommer my projekte ook te orden en lysies te maak van dit waarmee ek besig is en nog wil doen.

My lys van projekte waarmee ek besig is op die oomblik:

- Ripple kombers
- Danette se trou projek (hier kan ek nie foto plaas nie, maar na die troue sal ek dadelik deel)
- Kombersie vir my skoonseun (in my dogter se woorde, ' plain and manly please')
- Babakombers (nr 1 al begin, nog 3 om te gaan)




Die lysie van projekte wat ek wil begin

- Kussings vir my dogter (kyk net die prentjie wat sy vir my gestuur het)



- Vrolike kombers
- nog 3 baba komberse

Ek gaan my nie verbind tot hierdie lysie nie, die kanse is goed dat ek nog meer byvoeg soos wat ek idees op die internet sien.

Vir nou gaan ek my eers weer begrawe tussen syfers en boeke, wens my sterkte toe!

Tot volgende keer, maak 'n verskil.

1 comment:

  1. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    An Thái Sơn chia sẻ trẻ sơ sinh nằm nôi điện có tốt không hay võng điện có tốt không và giải đáp cục điện đưa võng giá bao nhiêu cũng như mua máy đưa võng ở tphcm địa chỉ ở đâu uy tín.

    ReplyDelete