Thursday 15 March 2012

Verjaardagblog!





Gister was my verjaardag!

Ek is verras en bederf met geskenke, oproepe, smse en baie liefde en boodskappe.

My kinders het die mooiste blomme laat aflewer en 'n baie spesiale pakkie het al die pad van die Kaap af by my aangekom. Naas hekel en wol is boeke 'n baie groot passie vir my, ek is sentimenteel oor 'n boek en ek lees vreeslik baie.

Hierdie is 'n pragtige boek met die oulikste patrone. Ek kan nie wag om te begin nie!







Daar was oor hierdie mooi hake. Ek sien al 'n mooi gehekelde sak oor die een?


Ek glo vrouens werk nie op hul verjaardae nie, so ek het myself die dag afgegee. Ek is met 'n inkopielysie Nelspruit toe, maar nie voor ek in Witrivier by die wol winkel gestop het nie.

Ek het gewag vir die regte geleentheid of projek om vir my Vinnis wol te koop, en hierdie was 'n heerlike selfbederf. Ek dink 'n baie mooi sak vir daai ysterhaak?



Nog 'n groot bederf was hierdie pragtige kaktus plantjies wat my buurvrou Michelle vir my gebring het. Kyk net hoe mooi lyk hulle op die rakkie langs die swembad - als haar goeie dekor idee! Dankie Mesie!


Baie dankie aan elke persoon wat vir my hierdie dag so spesiaal gemaak het. Ek het baie geliefd en bemind gevoel.

1 comment:

  1. Baie geluk met jou verjaardag Elsa! Geniet al die bederwe.

    ReplyDelete