Monday 4 June 2012

Troue!

Ek het 'n paar maande terug vertel van 'n trou projek waarmee ek besig is maar kon nie toe die aap uit die mou laat nie.  Hier is die hele storie! Saterdag, 2 Junie 2012, het my suster se dogter Danette, getrou met Rudi.  Dit was behoorlik 'n familie poging en almal het hard gewerk, lekker gekuier, en saam traantjies weggepink.

Ek was in beheer van die geskenkies vir die gaste.  36 vrouens moet elk 'n gehekelde doilie kry.
 


die stapeltjie groei



 





 





 daar's hy!  36 bondeltjies

die mans se geskenkies is blouwildebees droëwors

 Ousus doen al die blomme terwyl die familie saam kuier


alles word ingelaai om na die trou venue toe te gaan


 die bruids ruiker


 en die bruid!

 My dierbare ma saam met my twee kinders



Als het goed afgeloop, die bruid was prentjie mooi en die troue was heerlik. 

Rudi en Danette, mag julle altyd so gelukkig en lief vir mekaar wees soos wat julle Saterdag was!
















No comments:

Post a Comment