Thursday 28 June 2012

Innigrot, Innibos

Die jaarlikse Innibos Kunstefees is weer in Nelspruit. Ons hier in die Laeveld word maar gesnoep met Kuns en Kultuur, daarom is dit 'n groot lekkerte elke jaar om van die land se beste kunstenaars hier op ons voorstoep te hê.

Woensdag aand het ek en 'n vriendin na Chris Chameleon en die Drakensberg Seunskoor gaan kyk waar hulle optree in die Sudwala grotte.  Wat 'n belewenis!



Na die vertoning het ek 'n yskas magneet gekoop om by my (groeiende) versameling te sit.



Die kunstemark wat by die Innibos feesterrein gehou word, is propvol idees en geskenke en mooi goed.  Oral is gehekelde blommetjies en serpe en hoede, en dis heerlik om te sien hoe jongmense opgewonde is oor hekelwerk en almal iets wil dra met 'n gehekelde blom op.  Ek moes darem vir myself ook een koop!


Hier is die res van my inkopies, met natuurlik die pièce de résistance hierdie mooiste pantoffeltjies vir 'n baie baie besondere dogtertjie wat in Oktober gebore word, en waarvoor ek klaar bitter lief is!




Dit was 'n heerlik kuier, maar vir nou is dit eers terug na die werklikheid wat maand-einde sommetjies en syfers is!


Groete tot volgende keer!


Elsa



No comments:

Post a Comment