Friday 4 May 2012

Wollerige Stories

Ek het voorheen genoem dat ek 'n vreeslike google aanhanger is.  Kyk, ek google ALLES.  Dis vir my te lekker om te weet waar goed vandaan kom, wat dit is, waar dit is, ag, enigiets oor alles.  Regte agie in daai opsig.  Wel, ek het gaan google en hierdie wol kom van Istanbul, Turkye af.  Is dit nie ongelooflik om te dink 'n bol wol word daar gemaak, al die pad hiernatoe gestuur, en verkoop vir R16.  Dan is daar nog steeds 'n hele paar mense wat iewers langs die pad wins maak uit hierdie einste bol wol.  Ongelooflik of hoe?



Dit is regtig baie mooi en sag, en ek het 5 bolle (of is dit balle) wol gebruik om 'n lekker lang serp te hekel.  18 Kettingsteke lank, en sommer gewone granny patroon.  Bly mos maar my gunsteling.




Pick n Pay klerewinkel verkoop die allermooiste Wellingtons.  Nee, ek weet nie hoe gereeld ek dit sal kan dra in Malelane nie, maar vir die rekord, ek het die paar middel onder gekoop! En toe verander ons weer en dis alweer bedags 34 grade.  Ai tog....



Hoop julle het 'n absoluut heerlike naweek!

No comments:

Post a Comment