Monday 31 December 2012

'n Goeie afsluiting vir 2012

Alhoewel ek nie verlof gevat het oor die Kerstyd nie, was daar darem heelwat vakansie dae en het ek sommer heerlik baie tyd gehad vir hekel.

Ek het soveel projekte klaargemaak, dat ek liewer net foto's gaan opsit van als waarmee ek myself besig gehou het.

'n Warm kombers vir Kokstad vorder flink,


Helder ponchos vir twee blonde boeremeisies in Brittanje







Mooi randjies vir baba kombersies





en 'n rippel kombers vir my kleinkind wat in Junie volgende jaar hier sal wees


Tussendeur was daar darem tyd vir middagslapies



snaakse goggas bekyk

 

en kersgeskenke toedraai



  

Ek hoop julle het almal 'n heerlike feestyd.  'n Baie voorspoedige 2013 vir almal, en ons gesels sommer binnekort weer.  Vier die feestelikhede versigtig!

Tot volgende keer.

1 comment: