Sunday 2 December 2012

Goeie nuus en Slegte nuus

Die slegte nuus is dat my kinders nie meer in Kaapstad gaan bly nie, en dat ek seker nou minder daar sal gaan kuier.  En ek is tog so lief vir die Kaap.

Maar....

Die goeie nuus is dat my dogter en haar man Kokstad toe trek.  Hoekom sou dit nou goeie nuus wees? Wel, behalwe dat hulle 'n baie opwindende uitdaging daar het, is Kokstad blykbaar baie koud in die winter, en hulle sal verseker baie komberse nodig hê!  

Dus, ek gaan sommer baie hekelwerk hê, en baie verskonings om nog wol te koop!

Ek het voor die winter reeds 'n groot voorraad Elle Rustica gekoop, waarmee ek 'n kombers mee wou maak.  Die plan was dat ek vir 'n naweek sou wegbreek na 'n yskoue plek en heel naweek voor die kaggel sou hekel.  Dit het toe ongelukkig nie gebeur nie, en die winter is heeltemal te vinnig na my sin verby.  Maar nou het ek 'n heerlike verskoning gekry om die wol uit te haal, en na ek 'n paar boeke deurgeblaai, en 'n hele paar google soeke gedoen het, het ek op hierdie patroon besluit. Die die Vrolike Kombers, in die boek Hekel nog Lekkerder









No comments:

Post a Comment