Monday 13 August 2012

'n Week van (siek) verlof

Verlede week het my ouers, swaer en suster vir my kom kuier.  Ek het verlof geneem om saam te kuier, en toe word ek Maandag oggend wakker met 'n seer keel wat teen die middag 'n volskaalse griep is!  Dit was nogtans heerlik om met hulle te kuier en ek het dit so geniet. Dit was 'n week wat op Malelane standaard bitter koud was, en ek het natuurlik stewels aangetrek en elke oomblik daarvan waardeer.


Ons het na die Samora Machel Monument gaan kyk, iets wat ek al baie lank dreig om te doen.


Ons het ook 'n lekker dag in die wildtuin spandeer.




Tussendeur het ek darem tyd gekry vir hekel ook, en het nog 'n rokkie gehekel.  Deesdae blyk dit my gunsteling item te wees om te maak!



Hoop julle het 'n heerlike week!


No comments:

Post a Comment