Thursday 17 November 2011

'n Haakvrye tyd



Ek moet met skaamte erken dat ek vir byna 2 weke nie aan hekelwerk geraak het nie! MAAR ek het darem 'n goeie verskoning gehad. My seun Eduard het hier gekuier van Kaapstad af, en ons het bietjie opgevang met die gholf! Dit was heerlik, ons het 3 dae in 'n ry gespeel, Witrivier, Komatipoort en Malelane. By Witrivier het Eduard die kompetisie gewen. Nie een nie maar DRIE bottels brandewyn. Gelukkig het hy een hier gelos toe hy terug is, so ek sal dit vir vrugtekoek gebruik!



Ek het ook sommer 'n 'in-house chef' gehad toe hy hier kuier, en hy het een aand heerlike pizzas opgedis.



Die honde het was baie bederf en is baie afgehaal toe hy weer weg is en hulle weer moet buite slaap. Ek dink hulle mis hom baie maar nie soveel soos ek nie!


Kyk net vir koning rosekrans. Hy dink nie dis snaaks nie! Ek kon die versoeking net nie weerstaan nie.


Albei my kinders se gunsteling kleur is geel, en hierdie blommetjie het ek spesiaal vir hulle geplant. Dis so vrolik en laat my elke keer glimlag wanneer ek dit sien.


Komatipoort golfklub weet wat om te doen met stoute kinders!



Tot volgende keer!

No comments:

Post a Comment