Tuesday 20 November 2012

Wolbom in Groenpunt

Ek het 'n heerlike, heerlike naweek gehad in Kaapstad.  My seun het 'n verrassings besoek van Londen gebring (ek het geweet, sy vriendin het nie).  Ek dink 'n groot en lekker verrassing vir haar, en dit was vir my heerlik om hom weer te sien.



Ek is mos maar smoorverlief op die moederstad.  Daar is 'n bekoring aan wat ek nie altyd in woorde kan omskryf nie. Alles voel vir my daar net anders en die koel wind wat meestal waai is natuurlik 'n heerlike pluspunt.





My dogter woon in Groenpunt teen 'n baie steil hoogte.  Onder in die straat is een van daardie onooglike elektriese bokse wat met beton mure toegemaak is.  Blykbaar het die dame wat oorkant dit bly besluit om vir haarself 'n beter uitsig te skep, en die pilare met wol getakel.  Kyk net na hierdie ongelooflike resultaat!



 

Nou kyk ek met nuwe (wollerige) oë na elke lamppaal en muur in Malelane. Hou hierdie spasie dop!

No comments:

Post a Comment